OT clovek by si myslel, ze na letisku budu mat vymakanu techniku...

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 30 09:56:22 CEST 2009

My k API dodavame AN - mame na webu formular, ktery demonstruje POST
dotaz. Zakaznikovi jsem dodal i priklad jak zavolat cURL se vsema
parametrama aby se mu zalozil dopis. Navic je to tak trivialni a
elementarni ukon, ze k tomu neni nic co moc vymyslet.

Co se tyka prostredi - pak je s podivem, ze jsou lide ochotni platit
takove penize za prostredi 3rd vyrobcu. Je to prave proto, ze ty dodane
vyvojove prostredky byvaji nedokonale, nebo naopak prebubrele a slozite
a nebo nebezi na platforme kterou provozujete.

Pouzivam PICy, ale nemam ani vyvojove prostredi od Microchipu a
programator take ne. Za oboji jsem si zaplatil protoze mi to vyhovuje
vic nez to co dodal vyrobce.

Radek Vicek