Re: OT - zase elektrocentrála :-)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 30 00:24:36 CEST 2009

Sice si tiez myslim, ze sa Vam to neoplati, ale ako zabavka preco nie. Skoro
vsetky prispevky sa zvrhli iba na usedanie nafty. Skutocnost zdaleka nebyva
taka strasna.
Ja mam traktor (bager Bielorus), ktory bezne stoji nepouzivany aj vyse pol
roka. Nema akumulator, akurat je odparkovany na asi 1m vysokom kopci. Ked ho
potrebujem, staci odbrzdit a masina po par metroch samorozbehu naskoci.
Nafta je v nom celkom obycajna, ako sa predava na pumpach.
Preto tie teorie o usedani povazujem za prehnane.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller"

No to je prave to, co chci vymyslet ja :-). Uz jsem kdysi hodne davno
jeden automat na spousteni centraly pro kohosi psal, tehdy jeste s i8048,
dnes uz to budu delat trosku lepe. Jeste samozrejme nevim, jak budu resit
sensory a aktuatory - regulaci otacek + stop + emergency stop (asi solenoid
na privodu nafty, kdyby se podelal regulator a motor vyjel naplno a nesel
stopnout normalne), snimac otacek motoru bude asi nejaky hall jako se
pouziva u aut, nu a regulaci toho generu zatim netusim, nebot vubec nevim,
na jake bazi ten gener bude (ten jeste prave nemam :-) ).

> Ja myslel ze chcete na svetlo a telku a ne ze tim chcete ohrivat vodu
> a cirkularku dohromady :-)

Ja jsem mozna jeste nerekl jednu vec - ja chci na te chalupe stravit svuj
duchodovy vek az do konce. Mi rodice to taktez udelali. Doma se citim tam,
ne tady v Praze, ackoliv zde mam trvale bydliste. A az mi bude nejakych 70,
pokud se toho vubec doziju, budu rad, kdyz tam bude takova masina, da mi to
proste vetsi pocit jistoty a bezpeci :-))). Nekteri si postavi vlastni
dum, na to proste nemam, tak se tenhle "pud" asi u mne projevuje alespon
takto :-).

Ale to uz jsme opravdu hodne odbehli od puvodniho technickeho tematu,
myslim, ze to uz sem fakt nepatri.