Re: OT - zase elektrocentrála :-)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červenec 29 15:44:05 CEST 2009


Ja jsem prave ted nedavno cetl, ze pricinou havarie bylo nejake rele,
ktere bylo na 20V a pustili do nej 60. Udajne tam melo zustat s
predchozi verze, kde cely system pracoval na 20V. Na zpravu se
podivam... Dik.

Honza

2009/7/29 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Eeee?
>
> Pokial viem, vybuchla nadrz s kyslikom urcenym okrem ineho pre palivove clanky, ktore vyrabali stavu ktora tocila motorom.
>
> Takze to platilo...
>
> Na wikipedii je podrobny popis incidentu a u NASA si mozete stiahnut oficialnu spravu (http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19700076776_1970076776.pdf - prvych asi 100 stran su kecy).
>
> wek
>
>
> ----- Original Message ---------------
>>>> P.S. Neznam (?sedimentacni?) deje, ktere nastavaji pri dlouhodobem skladovani
>>>> ekonafty, ale nebylo by nejjednodussi vhodne umistit do nadrze vrtulku a
>>>> rekneme jednou tydne ji casovym spinacem na ctvrt hodiny roztocit nejakym
>>>> malym asynchronnim motorkem?
>>>
>>> Apollo 13 ?
>>
>>Tak ono se tak nejak predpoklada, ze ctenari teto konferenci uz tam
>>daji motorek na stejne napeti, jako ma napajeci zdroj, ne? To bohuzel
>>prave u toho apola neplatilo :-(
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



-- 
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz



Další informace o konferenci Hw-list