ADSL spliter splitter - snizit sum a utlum spliteru - co a jak ?

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Červenec 29 14:46:18 CEST 2009

Mam v ruce momentalne jen 2 ks spliteru, tak toho moc nemohu
vyzkouset, nejsem spokojen s jejich parametry vuci "bezsplitrovemu"
pripojeni = sebere to vice nez 1Mbit (zktratka potrebuji lepsi
parametry, nechci byt na hrane)...

Uz dost na tom, ze jsem z linky, kde Outu hlasil max 3,5Mbit dostal
(vyberem vhodneho modemu) 8Mbit, linka hlasi 10,7Mbit, se splitrem ale
jen 9,5 a to bude na hrane, pri vetsi penetraci to pujde do kopru..

Potrebuji tedy vybrat vhodny spliter, s dobrymi parametry (zatim na
lince je jeste sluzba pro volani, tak proc ji nevyuzit).

Poprosil bych technicky zdatnejsi o popis, pripadne nejake tipy pro vyber.

Pro zajimavost prikladam foto asi svetove nejmensiho spliteru: 2
odpory, 2 asi kondiky a neco (nevim jaxe ta soucastka jmenuje) - prvni
dve fotky
Dalsi tri fotky - standardni spliter - take nic moc vysledek (zhruba o
mega srazeno)
Posledni obrazek: spektrum vyuziti linky (ADSL2, POTS-HTS, no ISDN)
Galerie: http://img43.imageshack.us/gal.php?g=p1030215.jpg

Teorie:
http://access.feld.cvut.cz/view.php?cisloclanku=2006011201
http://access.feld.cvut.cz/view.php?cisloclanku=2005120102

Co bych chtel docilit: zapojit si vlastni splitter, s nejlepsimi
parametry pokud to jde, tj. primarne s minimalnim sumem a utlumem,
idealne co NEJMENSI velikosti.

Pripadne napiste nazory na kvalitu tech spliteru (jak by se dala
zvysit atp. pripadne nejaka schemata - hledat se mi to v ITU
dokumentech jaxi nechce)

Pro vestavbu do modemu (on ma na strednich pinech vstup DSL a na
okolnich pinech je vsup HTS (na zbylych 4 pinech RJ45 je vstup ISDN So
:-)