OT - zase elektrocentrála :-)

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Červenec 29 10:11:57 CEST 2009

Pavle zkus se podívat na http://www.nasetraktory.com/forum/
Tam občas lidi kuchnou centrálu jen na motor.

K problematice kroužkového motoru,
pokud se bude DC budit jedna fáze rotoru, ve výstupu budou liché
harmonické, což se nebude líbit připojeným třífázovým motorům.
Jinak ten alternátor není zase velká výhra, stejně je nutná vnější
regulace buzení. Při připojení indukční zátěže je třeba přibudit.
Lubor