OT - zase elektrocentrála :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Červenec 29 09:37:08 CEST 2009

Zdravim,

> No nevim nevim, jestli je vhodne v necem, co ma byt prvotne spolehlive palit
> takova svinstva jako olej z fritaku.

Na toto tema jsem precetl dosti diskusi na internetu. Lide na to bezne jezdi
s auty, ktera maji o dost citlivejsi motory s jemnejsi mechanikou, nezli je
tahle Slavia. Pokud se nenecha olej stat v palivove soustave, aby tam zaschl
a vyloucil lepkavou, velmi tezko odstranitelnou hmotu, ale vzdy se pred
vypnutim provede pruplach na cistou naftu (tak 5 minut behu by melo stacit),
nemelo by byt paleni techto oleju motoru nijak na zavadu. Nekteri dokonce
udavaji vyssi vykon nezli na naftu, ikdyz dalsi to dementuji. Dulezite je
v zime pamatovat na predehrev a pokud se pali pouzite oleje, tak skutecne dobra
filtrace.

Velice dekuji za tuto radu, poptam se.

S pozdravem Pavel Troller