jak na maly zdroj

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Úterý Červenec 28 16:49:17 CEST 2009

Co treba takovy step-down rovnou z 230V z diskretnich soucastek.
Kondenzatory docela male, C1 muze byt placaty MKP, L1 taky docela mala,
zbytek SMD. Jeste by to chtelo nejaky ekvivalent CNY17 v SMD. Vihodou je
obrovsky rozsah napajeciho napeti 7-230V. A na vystup se da dat
monoliticky stabilizator na 3,3V.
Taky resim malinkaty zdroj a zatim jsem nic lepsiho nevymyslel. Mam
pouze cca 2-3cm^2.

Tomas