walkman (uz ked sme u tej modernej techniky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červenec 27 17:38:05 CEST 2009

Zdravím,
  ano, stále žijí. A na jeden jejich starší, ale vcelku zachovalý strojek jsem přihodil onehdy na ebayi, byl právě na nějakých 300 Eur, tak jsem tam dal maximum 600 a byl jsem z hodně laciného kraje - konečná cena byla cca 1500, už si nepamatuji přesně. Je vidět, že hodnota těchto strojů rozhodně neklesá. Tak mi nakonec musel stačit Uher 4400 Report Monitor (na youtube je celkem dost videí tohoto stroje), který je sice o několik tříd níže, ale cena také byla o několik tříd nižší a tak jsem na něj "dosáhl". Zrovna letos jsem nahrával s dvojicí měřicích mikrofonů (s kulovou charakteristikou) Behringer jitřní zpěv ptáků na chalupě a musím říci, že přestože nemám zase tak špatnou USB externí zvukovku pro digitalizaci, z toho pásku to zní prostě líp...
    S pozdravem Pavel Troller