RE: walkman (uz ked sme u tej modernej techniky

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Červenec 27 15:39:16 CEST 2009

Ano
vážení přátelé, já jsem A3 vlastnil, solidní kovová konstrukce, váha slušné dvojruční činky, slot na baterie, bez síťového zdroje.
Do prostoru na baterky jsem hned udělal síťový zdroj, neboť baterky to žralo jak můj syn piškoty. regulátor otáček se mi pokazil, tak jsem ho záhy předělal z jiného čínského kazeťáku, dále jsem musel předělat indikátor, neboť ta úžasná ručka mi přestala mojí blbostí chodit.
Ale holku jsem na něj nezbalil žádnou, nakonec jsem ho používal k didaktiku, kde byl vynikající, dokonce jsem k němu z tohoto důvodu dodělal elektronické počitadlo.

To už je dávno (bylo mi cca 16, ročník 73)

Petr