walkman (uz ked sme u tej modernej techniky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červenec 27 15:13:52 CEST 2009

Zdravím,
  Uran znám, ale nikdy jsem jej nevlastnil, zato jsem měl jeho mladšího brášku
Pluto - oproti Uranu měl elektronické přepínání rychlostí 4.75/9.53 a lépe
řešený stabilizátor otáček - plně elektronický, zatímco v Uranu byl ještě
odstredivý regulátor.
  Vzpomínám na TV reklamu na Pluto - jakýsi klaun jezdil na jednokolce a měl
tento magnetofon a tuším že někoho interviewoval.
  Dobře seřízený Pluto poskytoval velmi slušné nahrávky - dokonce jej používali
svého času reportéři v oblastních studiích, kde neměli na drahé profi
reportážní stroje Uher nebo snad Nagra-Kudelski. Proto se Plutům říkalo
"Uher chudých".
  S pozdravem Pavel Troller