sloboda prejavu mimo EU

Juro mail@onicom.sk
Neděle Červenec 26 19:26:02 CEST 2009

Admin to uz stopol, takze posielam len nas zakon platny na Slovesnku
http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=17147&FileName=03-z166&Rocnik=2003&#xml=http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?HitFile=True&FileID=189&Flags=160&IndexFile=zz03&Text=technické+prostriedky

166/2003 Zákon o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o ochrane pred odpočúvaním)
http://www.zbierka.sk hladaj dany zakon