ADUM1400 Digitalni izolator na plovoucim napeti?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Červenec 26 15:46:42 CEST 2009

Ja nemyslim, ja se ptam :-), ale vazne, s ADUM jsem dosud nemel tu cest a viz dale.
U DC/DC a i ADUM se uvadi jen izolacni pevnost coz autonaticky nemusi zanenat, ze jsou na danem rozdilu potencialu schopni bezne a trvale pracovat.
Zvlaste, kdyz pouha vzdalenost vyvodu u toho DC/DC nemusi za vsech okolnosti splnovat minimalni izolacni vzdalenost pro 1000V,ktera se uvadi jako izolacni pevnost. DC/DC modulu.

Nemam rad vysoka napeti a v kombinaci s vysokymi proudy uz vubec ne, proto se radeji dvakrat zepnam :-)
Pamatu ji si moc dobre jak jsem v detstvi malem odstrelil kamarada 5cm elytem , kteremu se nelibilo prepolovani a pouhych 400V mu udelilo hybnost dostatecnou k sestreleni obrazu za jeho hlavou.Otec mi dodnes vycita  20cm dlouhy robustni sroubovak, ktery jsem roztavil, kdyz jsem cosi ladl na schodstaku, ktery uz jistila jen 80A pojistka a ja pri zdraveni souseda skusnul privod tak dobre, ze mi behel par sekund v rice zbyla rukovet s do ruda rozhavenym 5cm spackem, zbytek srubovaku odtekl do rozvadece.

Jirka

>Hm, a preco myzlite, ze by to nemalo ist?

Nie je ucelom oddelovaca prave... galvanicky izolovat dva obvody na rozdielnych potencialoch?

Co hovori datasheet?

wek