8408-350A-CD12-C398

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Červenec 26 12:29:08 CEST 2009

Ja si toho dovedu predstavit hodne,  koneckoncu brichtuv nevinny popevek nevalne hudebni kvality Deratizer hovori za vse.
Osobne mi je docela zle z pronasledovani jednotlivcu za jejich politicke nazory at jiz jsou jakkoliv blbe.
"V  USA je úplná sloboda prejavu" Svoboda projevu bud je nebo neni, k svobode projevu nelze davat privlastky, ano v USA, ale i GB svoboda projevu je, v CR bohuzel nikoliv.
 K samotnemu dotazu. Vec stoji tak, ze tam kde neni zalobce neni soudce a i soudce by mel pro soud vyzadovat dukazy, tzn. pokud cokoliv umistite na servery mimo EU tedy v USA je defakto vylouceno, aby organy v EU zjistili , ze jste to tam dal vy a z uzemi EU. Jurisdikce EU plati pouze na uzemi EU a muze stihat puze cin, ktere se stal na jeho uzemi.

Jinak receno muzete byt v klidu.

KN

>Nemám valného mínění o české ani evropské legislativě, slovenská specifika
neznám, ale:
1) Nedovedu si představit co chcete zveřejnit aby jste musel mít strach z
trestu, snad ne nějaký nacistický blábol, dětské porno, nebo podobně.
To by Vam oplétačky zajistit mohlo a já bych s tim naprosto souhlasil.
2) Domnívám se, to že informaci uploadnete na server na uzemí jiné jurisdikce,
vas zodpovednosti nezbavi. Musite se ridit zakony, ktere plati tam kde
fyzicky "stojite na zemi".

Ale nejsem právník, takže je to jen názor.

Jakub Ladman