sloboda prejavu mimo EU

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Červenec 26 09:36:31 CEST 2009

Nemám valného mínění o české ani evropské legislativě, slovenská specifika
neznám, ale:
1) Nedovedu si představit co chcete zveřejnit aby jste musel mít strach z
trestu, snad ne nějaký nacistický blábol, dětské porno, nebo podobně.
To by Vam oplétačky zajistit mohlo a já bych s tim naprosto souhlasil.
2) Domnívám se, to že informaci uploadnete na server na uzemí jiné jurisdikce,
vas zodpovednosti nezbavi. Musite se ridit zakony, ktere plati tam kde
fyzicky "stojite na zemi".

Ale nejsem právník, takže je to jen názor.

Jakub Ladman