Re: Stmívání usporek potazmo zarivek?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červenec 26 03:13:50 CEST 2009

 26.7.2009, 3:03:54

Nařízení komise č.244/2009 ze dne 18.března 2009
úplné znění lze dohledat na http://eur-lex.europa.eu/cs/index.htm)
mimo jiné, v članku 5 uvádí:

 "Toto nařízení se vztahuje na výrobky, které jsou v zásadě
 určeny pro plné nebo částečné osvětlení místností
 v domácnostech prostřednictvím nahrazení nebo
 doplnění přirozeného světla světlem umělým za účelem
 zlepšení viditelnosti v daném prostoru. Požadavky na
 ekodesign stanovené v tomto nařízení by se neměly vzta­
 hovat na světelné zdroje pro zvláštní účely, které jsou
 v zásadě určeny pro jiné druhy použití (například
 v dopravní signalizaci, osvětlení terárií nebo
 v domácích spotřebičích) a u kterých je to jasně uvedeno
 vpřiložených informacích o výrobku."

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz