Stmívání usporek potazmo zarivek?

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Sobota Červenec 25 17:40:57 CEST 2009

Jako nahrada klasickych zarovek se delaji halogenove, vypadaji uplne
stejne jako klasicka zarovka, jenom cena neni jako u zarovky. Ty
stmivatelne usporky jdou stmivat obycejnym triakovym stmivacem, ale
nejdou az do 0%. Rozsviti si asi tak pri 35-40% jasu. Pokud je ovladac
na min tak zhasnou uplne, nebo poblikavaji. Meli jsme koupenych asi
100ksod Osramu a vratily jsme se k halegonovym. Svitily 10h/7dni v
uzavrenzch svitidlech a zacaly odchazet uz po dvou tydnech provozu.
Prekvapive ty halogonove 42W hreji min nez 18W usporky a po 2 mesicich
neodesla zatim ani jedna.