OT vikend: uz mi ta moderna technika lezie krkom

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Červenec 25 17:20:18 CEST 2009

To přece nevíte, jak dlouho běžela ;-) A jinak je dobrým zvykem před
odjezdem na dovolenou vypnout televizi síťovým vypínačem resp. ještě
líp vytáhnout šňůru ze zásuvky - kdyby přišla bouřka a blesk uhodil
někde blízko. Samo, že je lepší vytáhnout z televize i kabel od
antény.

P.K.