rozbehnutie mcu.sk

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Sobota Červenec 25 00:55:28 CEST 2009

Ako som si vsimol, server mcu.cz opustil par adminov podla clanku
zverejnenom na tomto webe.
Rovnako som si precital z komentarov pod clankom ze je zaujem rozbehnut
podobnu alternativu mcu.sk

Cistou nahodou mam tuto domenu pod kontrolou, ak sa najde niekto, kto by
mal zaujem podielat sa na jej rozbehnuti uvitam to.
Popravde nemam osobne ziadne skusenosti s tvorbou webu takze ta "spinava
praca" by musela na niekom zostat.
V podstate som ochotny investovat do chodu webu, ale tato cinnost by
bola podla mojej predstavy (mozno bohuzial) bezodplatna pokial by web
nezacal zarabat (toto nema byt primarny ucel tejto domeny) . Hlasi sa
niekto dobrovolne? Ak mate kontakt na EdisonTN  pripadne Dali2 kludne im
bud spravu preposlite alebo sem dajte kontakt (pripadne PM). Podrobnosti
preberiem bud osobne telefonicky alebo mailom na PM lebo aj ja mam
nejake zakladne poziadavky co tam chcem mat.

Peter Adamec