ASM x C

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Červenec 25 00:52:26 CEST 2009

On Fri, Jul 24, 2009 at 09:10:33PM +0200, Ondrej wrote:
> Docela by mě zajímalo, co znamená " casove kriticke casti programu" -
> jako nějaký příklad. Nedokážu si prostě představit něco, co se dá udělat
> v ASM a v C (při správném nastavení překladače, linkeru atd.) ne.
>
> OH

Zkuste se podivat treba na tento projekt: http://www.obdev.at/products/vusb/index.html,
co je tam v asm a co v c-cku. A uvidite, ze v asm jsou veci, kde uplne presne
zalezi na poctu cyklu (dokonce jsou tyto pocty ve zdrojaku u kazde instrukce
uvedeny v komentari).

V c-cku takovou vec udelate jen za cenu toho, ze se stejne budete divat,
jak to prelozil do asm (a to jen pro urcitou verzi prekladace + optimalizace),
coz je dost k nicemu...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net