Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 15:41:42 CEST 2009

Prepinac -fno-inline-small-functions z toho odkazu na avrfreaks vyzera
dobre. V jednom projekte som si urobil funkciu delay (v asm nejake 2
vnorene cykly) a volal som ju pok...., no vela krat. Prekladac ju
vkladal vzdy inline, cim kod neprimerane narastol. Vtedy som to
poriesil atributom funkcie noinline. Ten prepinac som nepoznal, mozno
by to poriesil aj v pripadoch inych fuknkcii, ktore som mohol
prehliadnut. Takze vdaka za odkaz.

miro