Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Milan B. milan@bastl.sk
Čtvrtek Červenec 23 15:12:17 CEST 2009

Usudzovat nieco podla velkosti elf suboru je IMHO krajne nevhodne.
Neviem size, ci vas vysledny subor obsahuje debug informacie alebo nie -
ak ano, mozu byt v novsej verzii podstatne obsiahlejsie a detailnejsie,
co moze mat za nasledok velky narast velkosti suboru, bez priameho
vztahu k velkosti vygenerovaneho kodu.

pozrite si cez "avr-objdump -h subor" velkost vygenerovaneho kodu,  z
toho mozte urobit lepsi zaver.

-m-