Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 14:49:29 CEST 2009

Mne sa najviac osvedcila optimalizacia O1, produkuje mensi kod ako Os.
Zovseobecnit si to nedovolim, ale na mojich projektoch je to tak.
Skuste...

S tym sbi je to v nejakom headri niecim podmienene. Vecer mozem
pozriet, mari sa mi, ze som to nejako riesil...

miro