RE: Dva ethernety jedním kabelem.

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:24:21 CEST 2009

Fungovat to bude a co si budeme povidat dela se to celkem bezne i na delsich
kabelech.
PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafčík
Sent: Thursday, July 23, 2009 10:13 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Dva ethernety jedním kabelem.

Dobrý den,

mám natažený CAT 6 kabel mezi střechou a suterénem. Potřebuji rychle
přestěhovat router-server do bezpečné místnosti a nechce se mi tahat
další kabel. Napadlo mě rozdělit páry v kabelu tak, že bych zapojil dva
100 Mb ethernety - po 2 párech do konektoru. Je to reálně použitelné?
Nebudou se jednotlivé "spoje" rušit? Páry nejsou stíněné a délka kabelu
je 22m.

Pavel Krafčík