pokazeny fotak Casio

iko iko@kamarad.cz
Středa Červenec 22 14:16:12 CEST 2009

Zdravim,

kamos ma poprosil o radu, ale nenapada ma nic konkretne.
Zrazu mu zacal fotit blbo, skresluje farby a vodorovne ciaruje. Kartou
to urcite neni, skusal aj inu. Ked filmuje, tak ze je to dobre (asi koli
nizsiemu rozliseniu, vynecha zle riadky?).

Vzorka vyrezu z fotky je tu: http://uloz.to/2158576/cimg8218-.jpg
alebo tu: http://files.uloziste.com/ff879da5233ac62e/

K fotaku sa teraz nemozem dostat. Nenapada vas nieco, na co by sa dalo
pozriet? Najlepsie by bolo, keby to bol kontakt nejaky.

Vdaka...
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises