Re: koaxiálni kabel 35 ohmu - kde koupit ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Červenec 21 22:19:21 CEST 2009

Při plánovaných výkonech by to na FR4 určitě nešlo a než shánět nějaký
teflonový plošňák,
to budu raději shánět ten kabel.  Jinak na 144 MHz by to vyšlo dost velké.
Mám jeden takový slučovač na 1296  MHz na teflonu a tam jsou rozměry tak
akorát.
Jinak jsou i hybridní slučovače ,ale tak za 170 USD. To je skoro dost.