Dalkove ovladani

aze azehw@volny.cz
Úterý Červenec 21 17:29:21 CEST 2009

 Nikdo si nevpomene? Neco mi rika, ze neco takoveho bylo v KTE, ale nemam
vsechny.
AZE

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 21, 2009 1:24 PM
Subject: Dalkove ovladani

Hledam pokud mozno neco uz vymysleneho/hotoveho. Jde o prijimac DO s alespon
16-20 vystupy (optocleny nebo rele), ktery by byl schopen "naucit" se
prijimat kody z IR ovladacu.
Krome toho musi mit moznost volby fce kazdeho vystupu: 1) sepnuty vystup po
dobu prijmu IR, 2) prvni stisk sepne, druhy vypne, 3) prepinani napriklad 4
vystupu mezi sebou - vzdy se sepnuty jen jeden, 4 tlacitky nebo +/-
dvema..... a tak. Mam dojem, ze jsem neco podobneho pred nekolika lety
zahledl, ale nevim kde. Flajzar ma nejaky 12 kanal, ale ten nevyhovuje.
Poradite?
AZE