Farnell kratka dodaci lhuta

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Červenec 21 13:04:28 CEST 2009

Dobry den,

ja som pred mesiacom tiez objednaval od Farnella ako sukromna osoba asi
za 70 € a aj ked na webe bolo napisane, ze suciastky maju skladom,
prisli mi styri zasielky s odstupom priemerne tri dni. V prvej bolo
najviac, v druhej jeden IO, v tretej dva IO a v stvrtej ATXMEGA. Ta
stvrta zasielka prisla ale az o tri tyzdne.

Richard Kaliciak