Farnell kratka dodaci lhuta

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červenec 21 12:54:56 CEST 2009

To chce klid, ono to s temi soucastkmi bude jak s cestovkami , kdy behem
jedineho dne slysim sice z ruznych medii, ale stale od Tomia Okamury
- diky krachu TomiTour, je nedostatek last minit a bude se zdrazovat
- cestovní kanceláře v oblezeni sehnat last minit je umeni az nemozny ukol
- diky krizi asi krachnou i dalsi cestovky, protoze neodhadli vyvoj trhu a
previs nabidky nad poptavkou jde do desitek tisic zajezdu, ktere se budou
cestovky snazit udat i od cenou coz muze zapricinit jejich krach.

Jednou ze zakladnich strategii jak zvysit zajem je vyvolat dojem nedostatku,
trh ma pak tendenci syslit.
Specialnejsi soucastky se tak jako tak delaji v nejakych cyklech, viz Maxim
a jejich IC, kde nektere delaji 2x rocne a dodaci lhuty jsou i 35 tydnu.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Tuesday, July 21, 2009 12:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Farnell kratka dodaci lhuta

Oni vyrobci nikdy moc na sklad nevyrabeli. Bud byl primy zakaznik,
nebo si to brala distribuce.

PZ: Vyrobci "ziji" z toho, ze preci jen ti velci zakaznici berou (i
kdyz min), ze propousteji, presouvaji fabriky do Asie, atd. no a ti co
to neutahnou tak krachuji. Ze zrovna tobe to neni jasny... :)

PK.