LED televize

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Červenec 21 10:55:05 CEST 2009

On Tue, Jul 21, 2009 at 10:43:48AM +0200, Vláďa Anděl wrote:
> No nevím, tohle fakt nechápu. Když mám v jednom snímku něco, v dalším je to
> o kus dál a snímková frekvence je buď 24 (film) nebo 25 (TV) - no řekněme že
> 50 půlsnímků pro fakt plynulý pohyb proti filmu, tak převod z 50 na 200 Hz
> dokáže buď jeden snímek zopakovat 4x + vyřešit deinterlaci, nebo softwarově
> dopočítávat něco mezi. Ale na to je potřeba opravdu rychlý procesor a vemte

Zdravim!

Danou technologii neznam, ale dokazu si predstavit, ze by 200Hz mohlo pomoci
v pripade, ze by procesor primo zpracovaval dany kodek videa s touto frekvenci
(tj. provadel nejakou interpolaci mezi "frejmama" jiz v procesu dekodovani).
Je ovsem otazka, jak moc by to skutecne obraz vylepsilo...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net