Re: Re: OT: nastavení frekvence monitoru ve W98

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Pondělí Červenec 20 11:28:24 CEST 2009

Ahoj,
take jsem s tim na sve prvni 386 s 14" CRT casto bojoval. Nakonec jsem se postupem cesu naucil celou tu sekvenci ruznych hotkey... Win+"a"+ENTER, pak tusim "mo"-monitor, enter, 5xTAB, 4x sipka vpravo, ALT+m atd. Uz si to presne nepamatuji a Win98 nemam po ruce. :)

Milan