OT: cyklo prilby v CZ

Miroslav ©inko sinkomiro@gmail.com
Neděle Červenec 19 19:59:15 CEST 2009

Doplnim, ze do 15r je prilba povinna aj v obci.

Ulne znenie je napr. tu
http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/zakon-o-cestnej-premavke/

O prilbach hovori § 55 ods 9:
(9) Cyklista je povinný počas jazdy na bicykli mimo obce chráni» si
hlavu riadne upevnenou ochrannou prilbou. Ak je cyklistom osoba

O reflexnych prvkoch sa pise v § 55 ods 2:
... Za zníľenej viditeµnosti musí ma» cyklista jazdiaci po krajnici
alebo po okraji vozovky na sebe viditeµne umiestnené reflexné prvky
alebo oblečený reflexný bezpečnostný odev.

Upozornil by som, ze aj chodec na ceste mimo obce musi mat za znizenej
viditelnosti na sebe reflexne prvky (§ 52 ods 3)

miro

Dňa 17.7.2009, oklovap <oklovap@gmail.com> napísal(a):

Daląí informace o konferenci Hw-list