Rozobraty zdroj pre laptop 90W

CK ck@cbox.cz
Neděle Červenec 19 11:48:57 CEST 2009

Mám NC6320. Bez středního pinu běžel na síť, ale nedobíjel, se středním
pinem, než jsem ho pořádně přidělal dobíjel jen vnitřní baterii, ale ne
vnější. Mám zdroj 18,5 V/ 4,9 A.

S tím zdrojem od Della Inspirion 6000 (19,5 V, nevím proud) nedělal nic,
ani se nenapájel, ani nedobíjel.
Dál jsem to nezkoumal, když jsem naměřil opačný pól na středním pinu.
Zdroj jsem si jen půjčil, když jsem potřeboval na notebook a baterka už
byla asi na 10%.

CK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Sunday, July 19, 2009 2:26 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Rozobraty zdroj pre laptop 90W

V tom případě bude záležet na modelu, nx8220 a nx6110 jsem dobíjel přes
univerzální autonabíječku, kde ten střední pin určitě není (konektor
jsem musel požvejkat kleštěma, aby pasoval) a nc8340 dobíjím i tím
slabým zdrojem. Mám ho v baťohu, protože je nejmenší a nejlehčí.
Notebook pak akorát zahlásí, že chce silnější, ale stejně dobíjí.
Problém teda možná mají novější modely, respektive to bude spíš záměr
HP, aby člověk nepoužíval univerzální příslušenství.

PS: Taky jsem pátral po tom konektoru a je to docela problém. Našel jsem
ho na nějakým zahraničním eshopu, ale cena byla poměrně vysoká, řádově
stokoruny.