trocha sobotniho elektronicko-ekologickeho zamysleni

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Červenec 18 23:47:05 CEST 2009

 18.7.2009, 23:37:36

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
DeeJay napsal:

> - nepredpokladam ze cinani se s tim nejdriv tridi a pak to nasypou do drtice
Konecne jsem pochopil, jak je mozne, ze cinani prodavaji ruzne, dnes jiz
nevyrabene polovodice

> - ale ta separace me take zajima a pokud mozno nejaka profi
> - videl jsem v TV recyklaci auto-akumulatoru a tam tu baterku opravdu
> rozsmelovali na kasi i s kyselinou - pak se to ruzne pralo a tridilo ,
> nakonec z olova delali nove desky atd.... nicmene to vypadalo dost
> "humosozne " teda v te fabrice bych delat nechtel :-(
IMHO, se ten postup separace nebude prilis lisit od postupu, jakym se
jednotlive kovy ziskavaji z rud. Tedy vhodna kombinace chemickych,
fyzikalne-chemickych, a fyzikalnich metod. Ono i klasicke hutnictvi
proste je docela humusoidni, ta recyklace na tom nebude o mnoho hure.
Spise zalezi na urovni technologie, nez na tom, zda se zpracovava
primarni ruda ci nejaky recyklat.