Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Standa Palas stpalas@quick.cz
Sobota Červenec 18 20:38:28 CEST 2009

Když už je řeč o tom konektoru. Taky by se mi hodil. Fakt někdo neví kde ho
splašit?

Standa

----- Original Message -----
From: "Richard Kaliciak" <hw.kaliciak@stonline.sk>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 18, 2009 6:26 PM
Subject: Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Dobry den,

cielom nasho dnesneho snazenia je rozobrat zdroj pre laptop znacky HP.
Zvonku nie su viditelne ziadne skrutky, takze krabicka je zlepena.
Pouzijeme kladivovu metodu, ktora tu v konferencii uz bola spomenuta.
Tlcieme spicatou stranou kladiva z boku do zdroja, kde je krabicka
viditelne rozdelena na dve casti. Zdroj je pritom polozeny na betonovej
podlozke.
Po zmäknuti krabicky prilozime srobovak do strbiny a parkrat jemne
udrieme, az sa nam podari v tom mieste vytvorit medzera. Potom uz len
srobovakom ako dlatom a kladivom prejdeme cely obvod krabicky a orech sa
otvori.
Podari sa nam vybrat vnutro, ktore je cele pekne oplechovane. Vrchny
plech je uz len prilepeny k suciastkam, takze na jeho odstranenie je
treba pouzit trochu nasilia. Moj dojem je, ze najobjemnejsie suciastka
tam je silikonove lepidlo.

Niekolko fotiek:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7595.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7596.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7597.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7598.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7599.JPG

V podstate potrebujem len ten konektor, ale ten som este v beznej
drogerii nevidel. Takto ho mam aj s kablikom.
Este jedna zaujimavost. Sekundar trafa je vinuty dvojmo ovela hrubsim
dratom ako je vystupny kablik. No a tade ma tiect 5A.

Este by som rad vedel, naco je ten stredny pin (treti vodic v kabliku).
Nevie niekto? Je to nejaka komunikacia so zdrojom?

Rixchard Kaliciak