Kam na 16A bistabilni rele do DPS?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Červenec 18 12:15:41 CEST 2009

Neco ma Farnell, ale ceny jsou take Farnell :-)

Jaky pouzivate obvod pro ovladani, at jiz 1 ci 2 civkoveho rele, jde
mi o ovladani jednu nohou procesoru s 0 spotrebou v klidu.

WS

>Poradite kde koupit 8ks bistabilnich rele do DPS, spinani 16A, ovladaci
>napeti 5 nebo 12V, idelalne dvojcivkova verze?
>Vsude maji max 8A.

Kdyz je jiz rec o rele mam nasledujici dotaz, v zarizenich mame rele
jak bistab tak klasicka, ktera jsou ovladana 12V. Pricemz 12V se bere
primo z napajeciho konektoru, ktery byl puvodne specifikovan na 12V.
Nicmene v nove specifikaci se prechazi na napajeci napeti 12-19V (duvodem
je moznost pouzit k napajeni i adapter pro notebooky) ,zdoje na desce
s elektornikou jsou step-down tudiz  s tim neni problem, ale tak nejak
nevim co s temi rele.
Stabilizator na +12V, pri vstupnim 12V mi ani LDO nebude chodit.
Pouzit 5V rele se mi chcece, jednak mame zasoby 12V, druhak to nedela
dobrotu na napajeni pro ostatni veci.
Kaslat na to , nedokazu odhadnout jak dalece  takove prepeti bude snaset
civka v rele.

Nejaky napad ?

KN