[OT:] Cykloprilba

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Červenec 17 21:36:00 CEST 2009

Taky jsem si myslel, že do nádrže s benzínem si nikdo svítit sirkou
nebude. Ale lidská blbost je neomezená. Zažil jsem to někdy kolem roku
1987 na nádraží v Benešově, kde nějaká paní kradla benzín ve skladu PHM
a protože tam bylo šero a chtěla vědět, zda už to má plné, tak si fakt
škrtla. Naštěstí neshořel celý ten sklad.
Mrazík