priemyselne konektory harting Q5/0

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Červenec 17 19:21:05 CEST 2009

Obavam sa, ze nic take nenajdes. Uz som na to poukazoval tu, aj sa to
preberalo na HW-listovici.
Svet nezvykne mudrovat okolo L a N. Su to "pracovne vodice", pri praci s
nimi sa beru v pristrojoch ako rovnocenne.
Ja by som ich urcite dal ako 1 a 2. Tak logicky sa tam siknu. Ktory kam, hod
si korunou (pardon, eurom).

                                                Milan  Mlynarčík