Re: [OT:] Cykloprilba

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Červenec 17 19:07:36 CEST 2009

Posledni dobou prituhuje a na ulicich se i strili, myslim, ze takova povinna neprustrelna vesta by nebyla k zahozeni.
Uplne to vidim, kevralova vesta, na hlave blembak a na zadech 5l flasku v hube automatiku, na leve noze hasicak a na prave prirucni  (prinozni) lekarnicku.
No jo, ale chodci nam kapou na infarkty jeden za druhym, holt nejsou schopni unest vsechno to dobro, ktere na ne stat navesil.

Jirka

>Ja tiez poznam jeden o tom, ako padajuci kus omietky rozil okoloiducemu
hlavu   ... mali by sa zaviest povinne stavbarske prilby pre chodcov ...

Vsade sa hovori o tom, kolkym cyklistom prilba zachrani zivot ... ale existuje seriozna statistika, kolkym urazom by prilba *naozaj* zabranila pri beznej cykloturistike, respektive u cyklistov bv beznej cestnej premavke (ziadni vrcholovi a adrenalinovi sportovci)? A iba pripady, ked doslo k narazu takeho typu, ze by prilba zabranila urazu ... a babka zrazena kamionom do tejto kategorie urcite nepatri.

Proste udaje, ktore by naozaj opravnovali zaviest prilbu pre vsetkych a vsade. Hladal som, nenasiel som...

-m-