Odpovědět odesílateli: Hw-list Digest, Vol 57, Issue 47

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Červenec 17 17:31:45 CEST 2009

Docela bych chtel videt cyklistu, ktery pri rozjezdu dokaze ziskat hybnost,ktera mu umozni preletet pres riditka.
Znam take jeden dojemny pribeh, Chodec jde liduprazdnou ulici po letnim desticku, uklouzne pri padu se prasti do hlavy a dopadne tak nestastne ,ze se utopi v 5cm louzi.
Kdyby mel dychaci automatiku .....
Ze bychom zavedli povinny dychaci pristroj pro chodce nebo alespon pro chodce do 18let?

Mam takovy dojem, ze by stat nemel inherovat do svobod obcana a to vcetne svobohy zabit se na kole nebo utonout na ulici.
Je trapne,  posloucht o zajmu statu, o zdravi obcana, zvaste od nejvetsiho drogoveho dealera mi to nejak nesedi.
Ale co chcit , kdyz v parlamentu sedi samy mimoni  a sexy mozky.

Tom

>Ono je to o náhodě a úhlu pohledu. Manželka zná osobně (profesně - sestra na ARO) případ, kdy otec se synem zastavili na křižovatce a na zelenou se uplně normálně rozjížděli. Otec přehlídl že má pod kolem vypadlou dlažební kostku (v tom vzoru zanikla), přelít přes řidítka a neměl přilbu.
Syn to celé sledoval z vedlejšího kola. Jeho otec pak
3 dny umíral v nemocnici a zranění bohužel podlehl.
Kdyby měl přilbu ......

Dávat přilbu jen dítěti je čirý alibismus (a je jedno jestli jede na sedačce nebo na samostatném kole) - když se něco stane, je pravděpodobnější, že se dítěti nic nestane, ale taky je pravděpodobnější, že se stane něco rodiči. A kdo je v té chvíli na tom líp - rodič, že nepřišel o dítě, nebo dítě, že sice přežilo, ale nemá rodiče ?

V.Wagner

[hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin
> Locker
> Sent: Friday, July 17, 2009 1:02 PM
> To: HW-news
> Subject: RE: cyklo prilby v CZ

> Ono nejde kolikrát ani tak o to jak člověk jezdí,
ale o to jak to dnes na silnici
> vypadá. Když jsem jezdil do školy tak jsem cestou na
kole potkal tak 3 auta (3 > km),
> dnes je nejsem schopen ani počítat.
>
> A po vlastní zkušenosti bez přilby také nevyjedu.
Když byly klukovi 2 roky, měl jsem
> ho na sedačce, jel jsem po hlavní a z pravé strany z
výjezdu NEMOCNICE vylít šílenec
> a vzal nás z boku do zadního kola, bohudík těsně
za sedačku. Složil jsem to >směrem k
> chodníku a jako naschvál šel kluk hlavou na hranu
obrubníku.
> Nemít přilbu tak nevím. Takhle jsem ho sebral a
vlítl na chirurgii (cca 200m).
> Dopadlo to dobře, jen lehký otřes mozku a 5 stehů.
> Tenkrát jsem já sám přilbu neměl, ale od té
doby bez ní nejedu.

> Samozřejmě nejsem příznivcem někomu něco
nakazovat, takže ať si to každý přebere