OT Re: cyklo prilby v CZ

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Červenec 17 10:07:51 CEST 2009

a nebude to asi tím, že mimo cyklistu hov.. jezdí posilnici i jiná hov... ?
A těžko mohu předpokládat, že provoz na silnici je stejný jako před 20-30
lety, kdy žádné přilby nebyly a hov.. bylo méněji...

pyrin

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 17, 2009 9:35 AM
Subject: RE: cyklo prilby v CZ

je cyklista a cyklista ...
kazdej nejezdi jak hov... aby musel mit prilbu. nekdo dokonce jezdi jen 200m
na navstevu k soudedovy.
za mej mladejch let jsme se nadelali kravin na kole, ale ani jednou zrovna
helma potreba nebyla.
u deti tedy ok, ale dospelej je snad zodpovednej dost. proc nezakazeme
cigara a chlast, ty jsou
pro cloveka mnohem nebezpecnejsi.
musi existovat rozumna hranice, kde nechtat cloveka se rozhodnout.
tomik.