cyklo prilby v CZ

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Červenec 17 09:48:50 CEST 2009

Muzu byt cyklista, jaky chci, kdyz jedu krizovatkou s pruhy pruhem pro
rovne a doprava a auto me predjede pruhem pro odboceni doleva a pak to
zlomi doprava, tak nenadelam nic (vlastni zkusenost - tenkrat jsem to
ubrzdil, ale ode dveri jsem nebyl ani pul metru). Byt o metr dal nebo
jet rychleji, tak jsem do nej napalil a letel hlavou napred pres
auto... Takze jezdim s prilbou (s troskou nadsazky) i tech 200m...

Jinymi slovy, nerikam, ze by na to mel byt zakon (kdyz bude, pro me se
tim nic nezmeni), ale kazdy by mel mit dost soudnosti, aby si ji vzal,
pokud vyrazi do provozu...

A ad zodpovednost, neni to tak davno, co se jeden clen rodiny v aute
odmital poutat, protoze kdyz delal autoskolu, tak se to prece
nemuselo....

KR