cyklo prilby v CZ

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Červenec 17 09:14:05 CEST 2009

Nezlob se kolego, ale moje kebule ma vetsi hodnotu nez hloupy pohled na
cloveka s prilbou.

I kdyz jedu cca 500m ke tchyni, tak tu prilbu na hlave mam. Vyzaduji to po
detech, tak to taky dodrzuji.

Zde vyhrava starost o zdravi pred estetikou.

A znam takove, co jim prilba tu kebuli zachranila

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Pavel Novotny
Odesláno: 17. července 2009 9:08
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: cyklo prilby v CZ

(odkaz na: Zákon 361/2000 Sb. po změně provedené zákonem č.411/2005 Sb.,
platné od 1.7.2006: § 58, odst.1: "Cyklista mladší 18 let je povinen za
jízdy použít ochrannou přilbu schváleného typu podle zvláštního právního
předpisu a mít ji nasazenou a řádně připevněnou na hlavě.")

Snad poprve jsem rád, ze mi uz neni 18 a nevztahue se na me kreativita tech
parlamentnich h.....

PN