Na kterem vyvodu CRT obrazovky je modra?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 16 22:43:56 CEST 2009

V prvom rade pozrite (len tak okom), ci v obrazovke sa zeravia vsetky tri
systemy. Ak ano, na tom nefungujucom modrom bude napatie katody podstatne
vacsie nez tie dva fungujuce.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš"

Soused dovalil svou CRT Thomson, s tim, ze je vse do zluta, tzn. nejde
modra, dokonce jsem si k tomu i stahnul servisni namual, ale delal ho nejaky
francouz s odporem k praci a v sekci venovane videozesilovaci je
prachsproste prefocena deska na hrdle CRT, zkontroloval jsem velke R a velke
T ale ty to nejsou. Nechci prolezet vsechny tri vetve a bohuzel si
nepamatuji na jakem pinu CRT je modra, poradite?