Prutokomer studena/tepla voda s pusnim vystupem

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Červenec 15 08:36:09 CEST 2009

Pokud si ale Vas prutokomer date za jejich zaplombovany, je jim houby po tom
(a ani to nebudou resit), co si tam date.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Ing. K.Prokůpek" <kpr@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 15, 2009 8:27 AM
Subject: Re: Prutokomer studena/tepla voda s pusnim vystupem

Tak to je na houby. Taky mam rozpracovane mereni energii a jedine co mi
chybi je vodomer a plynomer. Uznavam ze uz se to tady kolikrat probiralo
"jak upravit vodomer", preci jen bych sel cestou hotoveho profi reseni,
nez nejakych bastlu ktere mi pri nejblizsi kontrole technik z veolie
sunda... .

KPR