mereni energii v rodinnem domku

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Pondělí Červenec 13 19:34:59 CEST 2009

Zatim mam nahore v kuchynoobyvaku termostat a v ostatnich pokojich nahore i
dole termohlavice. Dole je ale vic zima a tak termostat budu muset premistit
do nejstudenejsi vytapene mistnosti. Dokazete mi vysvetlit jak se bude
chovat kotel pokud budu topit stále a regulovat vsude termohlavicemi? Kotel
je Junkers s "proporcionalni regulaci plamene".