mereni energii v rodinnem domku

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Pondělí Červenec 13 19:31:17 CEST 2009

Bohuzel znam pouze cenu za vodu a plyn za rok. Teplo i teplou vodu dela
plynovy kotel. Bez technickeho reseni asi nelze jinek nez navrhujete. Akorat
se z castky za plyn musí nejak odhadnout kolik z toho je teplo a kolik tepla
voda. Vzhledem k tomu ze jsme letos nahore topili krbovymi kamny a kotlem
minimalne, lze ty castky aspon odhadnout. Mimochodem pri castce za drevene
brikety cca 8000,- nam za plyn vratili 13000,-.

Diky

Standa