OT: mereni energii v rodinnem domku

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 13 18:38:42 CEST 2009

RTN neni nic jineho nez pomerovy meric spotrebovaneho tepla at jiz
odparovaci (domu bych si to nedal ani kdyby mi za to platili) nebo
elektricky (dva teplomery). I v panelaku, je RTN spise takova hra na
spravelnost, kdy se cast nakladu tak jako tak rozuctovava na plochu zbytek
se pak pomoci tisicu koeficientu jakoby ropocitva podle jednotek z mericu.
V kazdem pripade to neresi zasadni problem toho co zde psal tazatel a to
termostat pouze v jednom z bytu.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej
Sent: Monday, July 13, 2009 6:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: mereni energii v rodinnem domku

Na topení se dá použít RTN (rozdělovač topných nákladů) - to je teminus
technicus :-) Cena kolem 500 a vždy za sezónu se odečte spotřebované
teplo a měřič se vyresetuje. Viděl jsem to používat v panelácích a prý
to +- funguje.

Add teplá voda - no tak na to umístění vodoměrů jste měl myslet při
rekonstrukci ;-)

OH

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466