mereni energii v rodinnem domku

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Pondělí Červenec 13 17:40:17 CEST 2009

Dekuji za nazor, jako byste mi mluvil z duse. Toto reseni znam i s temi
"dusledky". Regulaci jsem zatím tez resil jak pisete, samozrejme s ohledem
na "sousedy".

Teplo a teplou vodu jsem chtel resit samostatnym kotlem do druheho bytu, ale
doufal jsem, ze mi třeba nekdo poradi jak to resil on.

Dekuji

Standa