Re: Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

aze azehw@volny.cz
Pondělí Červenec 13 10:17:19 CEST 2009

Hmmm, prostrelit ocelovou flasku s PB.... a zeby kapalny plyn tou dirou jen
tak vytekl, kdyz je v ni tlak nejakych 5 baru, to tedy nevim. Navic dira
smerem k jejimu puvodci, ktery ma v ruce horici autogen....hmmmm. Nemluve o
tom, co asi udelal ten prehraty olej po vystrelu....hmmm
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 13, 2009 9:00 AM
Subject: Re: Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

On Mon, 13 Jul 2009, Vláďa Anděl wrote:

> Strejda má ve skleníku písty, je v tom olej a otevírá se to jeho
> tepelnou roztažností. Nechápu jak to tak dobře těsní, ale funguje mu to.

To se driv dost delalo ze starych auto tlumicu - a ty taky netecou.

Slysel jsem k tomu peknou historku (pravdivou) - mistr si na dilne fusoval
takovyhle otvirac a aby ho vyzkousel tak ho zahrival autogenem. Porad nic
a najednou (asi kdyz olej zplynoval) tak pist "vystrelil" ven. A zasahl
opodal bombu s propan-butanem a propichl ji. Par litru propanu vyteklo na
zem, nastesti zrovna kolem nikdo nekouril. Mistr po te co se probral z
uleku popadl vozik a mazal do plynaren koupit novou bombu aby se na nic
neprislo...