Nokia 9300 divna zavada - pomoc

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červenec 12 21:00:20 CEST 2009

Zdravim,
  rozumim Vam, ale mne se zda zase nepravdepodobna ta falesna SW detekce,
zvlaste pote, co jste pristroj podrobil i tvrdym resetum. V takovem pripade
se jedna o prakticky uplnou reinicializaci pameti, takze ikdyz bych chapal,
ze se do nejake promenne muze behem provozu neco omylem zapsat, po tom resetu
by to zase melo byt zcela OK. Mohlo by se taky stat, ze zrovna v tom miste
vyhnila RAM/flash, ale to se mi zda jeste vice nepravdepodobne. Jako vrchol
vseho zkuste reflash a pokud to zabere, mel jste pravdu :-). Tipoval bych si
ale, ze to asi nezabere...
  S pozdravem Pavel Troller